Una festa espectacular: Feliç Any 2017!

L'equip de Toni Seguí acomiada l'any amb una Gran Festa de Cap d'any

Enguany en Toni Seguí Barcelona hem començat l'any realitzant un espectacular i emocionant muntatge en el qual hem pogut desplegar tota la nostra màgia i creativitat. Vam tenir l'honor de celebrar una Gran festa per a donar la Benvinguda al 2017. D'aquesta manera, acomiadem un any de balanç positiu pel qual ens sentim molt agraïts.

Durant 2017 hem treballat per a marques, empreses, agències internacionals i nacionals, així com per a grans personalitats i empresaris del nostre país. Tots ells han confiat en la professionalitat i estil de l'equip de Toni Seguí Barcelona perquè féssim realitat els seus somnis i desitjos en els seus esdeveniments, celebracions i noces. Quedaran per al record les precioses noces de Gabriela Palatchi, així com el recent enllaç hindú que ens va portar fins al cel blau d'Eivissa.

Des d'aquestes línies, donem les gràcies a tots els nostres clients que han confiat en nosaltres en el 2017. I us desitgem un any de molts projectes.

Fins a l'arribada de les fotos oficials, aquí us vam mostrar la nostra primera aventura de l'any, un altre Gran èxit amb el segell de l'equip de Toni Seguí Barcelona: