Ens agrada la Moda: Inauguració Boutique Sarkany

Inauguració primera botiga Sarkany de Barcelona

En Toni Seguí Barcelona hem tingut el plaer de ser els responsables de la inauguració de la boutique de sabates Sarkany dimecres passat, 17 de maig. Una preciosa marca de sabates del mundialment conegut empresari i dissenyador argentí, Ricky Sarkany.

Es tracta de la primera botiga europea de la marca a Barcelona, situada en la prestigiosa Avinguda Diagonal de la ciutat comtal. L'assistència com a convidats de la gairebé totalitat dels jugadors del Barça al lunch d'inauguració, va provocar una allau de premsa. Va ser una gran inauguració, estem molt contents amb el resultat.

Agraïm a Antonella i Sofia per confiar en nosaltres i els desitgem un gran èxit.

Ha estat un plaer col·laborar amb Equip Singular.

Antonella Roccuzzo i Sofia Balbi –promesa i dona dels jugadors del FC Barcelona Lionel Messi y Luis Suárez respectivamente- han inaugurat aquest dimecres 17 de maig a Barcelona la primera boutique Sarkany.

A la cita van acudir les dues sòcies, Antonella i Sofia, al costat de Messi i Luis Suárez, acompanyats per Cesc Fàbregas i Daniella Semaan. Tampoc van faltar a l'esdeveniment altres jugadors de la plantilla blaugrana, així com altres personalitats dels nostres país.

La nova obertura a Barcelona de la botiga Sarcany, se suma als més de 52 punts de venda exclusius sota la signatura Sarkany i més de 50 punts de venda multimarca distribuïts en les principals ciutats de l'Argentina. Després de liderar el mercat llatinoamericà del calçat, Sarkany busca expandir el seu negoci ara a Europa.

Una marca amb més de 100 anys d'història

Sarkany, amb més de 100 anys d'història, és avui una de les principals marques de calçat, disseny i moda a l'Argentina. Avançats sempre als seus temps, Sarkany va passar de ser un dels millors fabricants de calçat del país a ser el primer fabricant a vendre calçat de dona directament al consumidor final, aconseguint imposar un estil i disseny únic. Si bé el core principal del negoci continua sent el calçat femení de disseny, l'empresa actualment produeix, importa, distribueix i comercialitza calçat per a home, indumentària, accessoris, carteres i fragàncies.

Considerada com a creadora de tendències i referent de disseny, capaç d'emocionar i brindar una experiència única i superior a cada dona a través dels seus productes, Sarkany aconsegueix que les sabates no siguin considerats un accessori sinó una peça fonamental d'un total look, creant veritables objectes de desig.