En el nom de la moda

Els nostres orígens van començar amb una gran relació amb la moda, i així ha seguit durant tots aquests anys. En particular enguany hem tingut l'honor de participar com a organitzadors i decoradors de presentacions i esdeveniments de grans marques. Donat el caràcter privat i exclusiu d'aquests esdeveniments no sempre podem mostrar-vos la totalitat del nostre treball, a continuació, us mostrem alguns detalls.

Carolina Herrera by Puig

La nostra imaginació va volar fins a Nova York en la presentació de la nova fragància «Good Girl» de Puig. Recreem un ambient novaiorquès amb unes impressionants minimalistes i elegants taules. En el centre, vam crear una reproducció del taló del flascó original de la fragància.

Sarkany

La marca argentina de sabates va comptar amb Toni Seguí per a l'organització de la seva primera botiga en l'Avinguda Diagonal de Barcelona. A la cita van acudir les dues sòcies, Antonella y Sofia, junto a Messi y Luis Suárez, acompanyats per Cesc Fàbregas y Daniella Semaan. Tampoc van faltar a l'esdeveniment altres jugadors de la plantilla blaugrana, així com altres personalitats del nostre país.

Cartier

Vam decorar una de les sales de Chanel per a presentar les seves noves peces de joieria.

Pronovias

La fabulosa festa de Pronovias de la Barcelona Bridal Week, que enguany va tancar la cita, va ser una de les més comentades en els mitjans de comunicació. El nostre repte va ser transformar la sala l'Astoria en un veritable Club.

Chanel

La firma va oferir un sopar als seus clients en el Pabellón Milles Van de Roe, a nostra missió va ser transformar-lo en un elegant espai a base d'espelmes i llums.