Barcelona té poder

Barcelona Bridal destination, un objectiu de tots

La setmana passada va ser molt especial per a Barcelona. El calendari de Fira de Barcelona va fer que coincidís durant els mateixos dies la fira Alimentària, i la Barcelona Wedding Week.

Tots dos certàmens van demostrar el potencial que té la marca Barcelona com a ciutat de destí d'oci gastronòmic i nupcial. D'una banda, la gastronomia és un dels pilars econòmics de la ciutat, coneguda a tot el món per la qualitat de la seva dieta mediterrània i per ser el bressol de grans xefs que han donat la volta al món amb les seves estrelles Michelín. Per un altre, la Barcelona Bridal week va posar a la ciutat en l'epicentre de la indústria nupcial.

I és que Barcelona s'està convertint cada vegada més en un dels destins més sol·licitats de moltes parelles estrangeres. Així ho expressem en la nostra ponència de la setmana passada durant el Barcelona Wedding Summit. La mirada a l'estranger ha estat des de sempre un referent en Toni Seguí. Hem tingut la sort d'organitzar diverses noces tant viatjant a diferents parts del món per a portar la nostra particular manera de crear esdeveniments als llocs d'origen dels nostres clients, com organitzant i decorant noces de parelles estrangeres que van viatjar amb tota la seva família fins a Barcelona per a celebrar les seves noces. En aquest sentit, una de les noces que vam tenir el gran honor d'organitzar va ser la gran boda hindú de Srhisty Mittal la neboda del segon home més ric de l'Índia. El bon temps, la gastronomia, i la varietat del patrimoni cultural i arquitectònic de la ciutat els va permetre convertir les seves noces en una experiència inoblidable en llocs tan emblemàtics i bells com: El Mnac, el Museu Marítim de Barcelona, la font de Montjuïch, l'Hotel Arts i el pavelló italià de Fira de Barcelona.

És per això que creiem que cal fer marca Barcelona i treballar amb passió. Per a això necessitem la implicació de tots i comptem amb la col·laboració de Turisme de Barcelona que està treballant per a potenciar el posicionament de la ciutat com weedding destination.

A continuació, us presentem el nou vídeo de promoció de Barcelona Turisme titulat, «Barcelona and em», en el podem veure és estil de vida de la ciutat comtal i l'atractiu turístic, arquitectònic i cultural d'una ciutat cosmopolita, multicultural oberta a la mar Mediterrània i al món.

Per descomptat, com deia el nostre estimadíssim Peret, Barcelona té poder!